Referencer
"/html/com_content/article/max900px.php"

Odense Kommunes Kontaktcenter

Odense Kommunes Kontaktcenter

Merethe Klint | Forretnings- & Organisationsudvikling - Logo
Odense Kommunes Kontaktcenter

Kan kun anbefale at lave aftale med Merethe Klint i forhold til at få større bevidsthed om, hvordan stemme og krop bruges bedst muligt, når opgaven primært er at tale med borgere/kunder i telefonen.

I Odense Kommunes Kontaktcenter har 21 medarbejdere efter 1/2 dag introduktion i brug af stemme og krop, med forskellige øvelser ift. opvarmning, tonalitet, kropsholdning samt brug af rigtige “stemmemuskler” og efterfølgende personlig vejledning nu fået endnu mere nyttig viden og metoder til at optimere på områderne. Vi er alle meget glade for det udbytte, vi har fået, og jeg kan varmt anbefale Merethe Klint

Jesper Poniewozik Clausen - Odense Kommune

Dén ene fejl 9 ud af 10 af mine kunder begår – helt uden at vide det

Det handler om at:

- Effektivisere
- Undgå tidsspild og fejl
- Anvende dine ressourcer bedst muligt

Gør som over 2.000 andre ledere og lad Merethe Klint udfordre dit lederskab


Samtidig får du frit abonnement på mit nyhedsbrev om organisationsudvikling og ledelse

*Skal udfyldes